bajs

tisdag 8 februari 2011

Åker bil!!

Nu sitter jag i bilen påväg från Jönköping. Har varit på bio med Amanda och Elin! Riktigt mysigt! Vi såg på den nya Disney-filmen Trassel(tangled) och den var riktigt bra och rolig faktiskt. Det värsta var att jag somnade typ mitt i men det var nog bara i några minuter! Jag blir så sjukt trött i huvudet av 3D filmer och sen har jag ju inte sovit så bra inatt heller. 
Men som sagt så sitter jag i bilen på väg hem från Jönköping. Skulle åka tåg hem men då hade jag varit hemma vid klockan 21:50.
Mamma och min faster Cinna och min lillebror hade tydligen åkt till Jönköping o shoppade lite så när filmen var slut och jag startade telefonen fick jag ett sms av mamma och ett mms av mamma! I smset stod det att hon var i Jönköping och att jag skulle ringa när filmen var slut om jag ville åka med hem.
I mmset stod det: Vill du ha denna och så var det en blid på en tröja som mamma hade köpt till mig (a)
Ibland blir man glaaad! Lägger upp bild på den senare! :P
Nu är jag snart i Eksjö!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar